Maatman Zorggroep doet haar uiterste best om goede zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat niet alles naar wens verloopt. Ben je ergens ontevreden over? Dan is het belangrijk om dit aan ons te melden, zodat wij kunnen werken aan het vinden van een goede oplossing. Zo help je onze zorg en ondersteuning te verbeteren.
Als je ergens ontevreden over bent, dan kun je dit met jouw begeleider of diens leidinggevende bespreken. We proberen dan samen met jou een passende oplossing te vinden.
Maatman Zorggroep is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Bij het Klachtenloket Zorg kun je terecht voor informatie en advies over klachten. Het Klachtenloket kan je in contact brengen met de klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen bij een klacht en helpen zoeken naar een oplossing.
Ben je niet tevreden met de oplossing?
Dan kun je jouw klacht officieel indienen bij de directie van Maatman Zorggroep.
De directie onderzoekt en beoordeeld jouw klacht volgens onze klachtenregeling.
Je kunt jouw klacht per brief sturen naar:
Maatman Zorggroep
t.a.v. de directie
Nassaulaan 7
6006 CM Weert
Je kunt je klacht ook mailen naar:
directie@maatmanzorggroep.nl
Ben je na de behandeling van jouw klacht nog steeds niet tevreden? Dan kun je de klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen. De geschillencommissie doet een bindende uitspraak over de klacht.
Maatman Zorggroep B.V. | Privacyverklaring | Proclaimer | info@maatmanzorggroep.nl | Realisatie website